Contactpersonen:


Wat bij klachten?


In elk huishouden gaat er soms iets fout. Wil je iets melden? Heb je een klacht? Je kan die sturen naar ikhebeenklacht@hofterengelen.be. Je kan bellen naar 09/340.56.00 om je klacht door te geven of om een afspraak te maken. Je ontvangt een bevestiging van ontvangst. Binnen de week nemen we contact met je op.

Je boodschap wordt officieel geregistreerd en behandeld door de kwaliteitscoördinator en directeur van Ter Engelen. Deze gaan in gesprek met de betrokken leidinggevende of team.
Binnen de 14 dagen laten we je weten wat er mee gebeurde en hoe we een eventueel probleem oplossen.

 Zo kunnen we ook vermijden dat het opnieuw gebeurt.

 Wens je de volledige klachtenprocedure te ontvangen? Laat het ons weten, dan sturen we deze naar je op.

Verantwoordelijken:


Wonen en leven
Tel: 09/340.97.68

Zorg Waterkant – Rietveld
Tel: 09/340.56.01
Zorg Wilgendreef – Elzenbos
Tel: 09/340.56.02
Facilitaire dienst
Tel: 09/340.97.63

Ligging:


 
Met de auto bereikt u ons via de Polderstraat: helemaal op het einde van deze doodlopende straat kan u links onze parking oprijden.

Contactformulier:




Heeft u een vraag? Contacteer ons via onderstaand formulier:
(Volg onderaan ook de captcha instructies ('Ik ben een mens' en afbeeldingen aanklikken) - dit dient om spam in onze mailbox te voorkomen.)


Hebt u een vraag i.v.m. gegevensbescherming en informatieveiligheid:
09/340.56.05 - dpo@hofterengelen.be/