In mei trokken we verschillende keren samen met onze bewoners naar Bedevaartsoord Lourdes in Oostakker. De eerste keren was het nog uitkijken voor regenweer maar voor de laatste groep werd het een warme dag met stralende zon.
We wandelden er samen de beeweg en stonden stil bij de verschillende staties voor gebed en bezinning. Wie wilde, kon een kaars branden in de grot. Telkens sloten we de uitstap gezellig af met een kopje koffie en iets lekkers in Hotel de Lourdes.































