Betaal vanaf nu met je bankkaart!

We kregen in onze cafetaria 't Dobbelken vaak de vraag of er ook met de kaart kan worden betaald. Dat kan vanaf nu!
Bezoekers en bewoners kunnen voortaan naast cashbetalingen en betaling via de verblijfsfactuur ook betalen met de bankkaart via een SumUp-betaaltoestel.
Met deze uitbreiding willen we het comfort en gebruiksgemak voor iedereen verhogen.

Van harte welkom in onze cafetaria!